Met de Incompany trainingen van Baanbrekend in Bedrijf help ik mensen om baanbrekend te ondernemen. Om dat te kunnen doen,
Weg met de gebaande paden
Doorbreek eens patronen
Als ik terugdenk aan alle trainingen die ik voor ondernemers heb mogen geven, valt het mij op dat ik als trainer eigenlijk alleen maar bezig ben met communicatiepatronen.
Het topje van de ijsberg
Bedrijfsblindheid is een reëel gevaar. Het is als een ijsberg: het puntje boven het wateroppervlak staat voor alle communicatieve tools en handvatten. Het gedeelte onder water
Met uw kop boven het maaiveld
Als organisatie is het belangrijk om op te vallen om in de toekomst succesvol te zijn en vooral ook te blijven.
Eenvoud
Met mijn Incompany trainingen ga ik voor eenvoud. Ik heb gemerkt dat in veel organisaties met heel veel verschillende managementtechnieken wordt gewerkt die in het begin werken, maar later al gauw weer worden vergeten.
Verandering van gedrag
Als organisatie wilt u uw klanten elke dag op een positieve manier blijven verrassen. Daar is vaak vernieuwing en soms duurzame gedragsverandering voor nodig.
De klant centraal
Het concurrerend vermogen van uw bedrijf neemt enorm toe als u de klant centraal zet. Maak van elke klant een ambassadeur door hem of haar mee te laten beslissen. Z krijgt de klant de regie over zijn eigen waardecreatie.
Methodieken
Ik geloof in eenvoud. Eenvoud is dan ook de basis van alle trainingen die ik met Baanbrekend in Bedrijf aanbied.